By dopisać się do rejestru wyborców należy:


-  być zameldowanym na pobyt czasowy,

- przedstawić dowody potwierdzające stałe zamieszkiwanie pod wskazanym we wniosku adresem - tytuł prawny do lokalu (akt notarialny, umowa najmu mieszkania), potwierdzenie zameldowania na pobyt czasowy. Wyborca nie posiadający tytułu prawnego do lokalu ani zameldowania na pobyt czasowy dołącza oświadczenie właściciela lub najemcy mieszkania, w którym zamieszkuje potwierdzające pobyt w lokalu oraz dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu tego właściciela (najemcy) oraz inne dokumenty potwierdzające związek z lokalem, w którym ma nastąpić wpisanie do rejestru wyborców np. rachunki dot. przedmiotowego lokalu wystawione na wyborcę ubiegającego się o wpisanie do rejestru. Potwierdzeniem stałego zamieszkiwania pod wskazanym we wniosku adresem jest podpis i pieczątka sołtysa. Wniosek o wpis do rejestru wyborców przesłany ePUAPEM nie zwalnia z obowiązku wykazania stałego zamieszkiwania pod określonym adresem. Również należy dołączyć dodatkowe w/w dokumenty,

-  dostarczyć kserokopię ważnego dokumentu tożsamości.


Wzór druku: wniosek o wpis do rejestru wyborców.docx